Klacht Music store: Half geleverd product

Anoniem

Eind augustus heeft mijn zoontje van 13 een digitale piano gekocht van zijn eigen spaargeld.
4 september werd de piano geleverd, echter alleen het bovenste gedeelte (piano zelf) zat in de doos, onderstel met voetpendalen ontbrak. Op de vrachtbon stond dat het om 1 pakket ging.
Ik heb direct Music Store proberen te bellen maar waren niet te bereiken. Diezelfde dag een mail gestuured naar MS waarop ik een reactie kreeg "oh dat is erg vervelend wij gaan dit voor u uitzoeken en nemen contact met u op". Na ongeveer een week nog niks gehoord, dus zelf maar weer gemaild. Een dag later een reactie terug of ik een foto wou maken want ze begrepen het niet. Ik een foto gemaakt en digitaal opgestuurd naar MS. Een reactie terug "de foto werd doorgestuurd naar de juiste afdeling en zou een dag later bericht terug krijgen. We zijn nu een maand verder en ik heb niks meer vernomen van Music Store. Ik heb deze week nog een mailtje gestuurd maar ze geven geen thuis. Het totale bedrag van de digitale piano inc. btw + verzendkosten is 514 euro. Dit was het spaargeld van mijn zoontje dit heeft hij betaald voor een half product. Ik vind het niet kunnen maar kan ook geen kant op. Ik loop helemaal vast en kan hier alleen niet tegenop boxen. Ik hoop hulp van jullie te kunnen krijgen zodat dit probleem snel kan worden opgelost.
Ik heb alle mail en papieren nog goed bewaard.

Groetjes Manuela

Ik zou voor mijn zoontje zo snel mogelijk het onderstel (de pendalen) van de piano willen hebben. Als dit allemaal zo moeilijk is, zou ik het geld van mijn zoontje terug willen zodat hij ergens anders een andere kan kopen die wel compleet is.

Wij vinden dat Music store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Music store?