Klacht Music store: Slechte service, niemand thuis na aankoop van je product!

Klachtnummer
# 592511
Gebruiker
Joan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb op 20 februari voor 2600,- euro aan spullen gekocht bij Music Store.
Bij aankomst zaten er beschadigingen op mijn nieuwe producten. De beschadigingen waren veroorzaakt door iemand die mijn spullen al heeft uitgeprobeerd, juist B keuze ontvangen en voor nieuw materiaal betaald.
Meerdere malen contact gehad en tot op heden niet tot een oplossing gekomen!
Ze zijn erg langzaam als het gaat om service, erg slecht en ik zal hiet ook niets meer bestellen!!

Gewenste oplossing

Het probleem oplossen, maar goed dat is te hoog gegrepen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Music store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Music store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen