Klacht MusicDome-Move2sound-DuskToDawnEntertain: Ongelijke behandeling

Reubsaet - Wouters

Op 30 mei kocht ik 2 tickets voor het Vasteloavend Festival op 14 augustus 2021 bij de Roda Boulevard in Kerkrade. Deze eerste aanbetaling kostte € 25,43 voor 2 personen. Anderhalve maand later kon ik de restbetaling voldoen ad € 31,35. Omdat er inmiddels iets was tussengekomen op de dag van het festijn stuurde ik een e-mail om de aanbetaling terug te krijgen. Ik kreeg het geld niet terug. Vreemd want: "Verzilver je de tickets niet op tijd dan bestaat er een kans dat jouw tickets weer in de reguliere verkoop gaan en aan iemand anders verkocht worden. Zorg dus dat je op tijd de restbetaling voldoet." Na het persmoment van 02 augustus j.l. bleek dat het festival niet mocht doorgaan op de geplande datum. Toen kwam op de website te staan: "Hoofdticketkopers hebben op 04-08-2021 een mail ontvangen met alle informatie." Wat bleek: de mensen die een volledig ticket hadden gekocht kregen hun geld terug. Wij hebben toen wederom een e-mail gestuurd, maar ook nu kregen wij ons geld niet terug. Kan dat zo maar, dat een organisatie zelf bepaalt wie er wel en wie er geen geld terugkrijgt en ook nog tickets opnieuw verkoopt waar een aanbetaling op is gedaan?

Ik wil mijn aanbetaling terug.
MusicDome - Move2sound - Dusk To Dawn Entertainment = waardeloos

Wij vinden dat MusicDome-Move2sound-DuskToDawnEntertain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MusicDome-Move2sound-DuskToDawnEntertain?