Klacht Muziekhandel Frans van der Hauw: Dwarsfluit besteld wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 140615
Gebruiker
Tuerlings
Datum
3 reacties

Details

De klacht

5 september online een Yamaha dwarsfluit besteld en betaald maar tot op heden (27 november) niet geleverd.
Verschillende mails gestuurd en meerdere malen gebeld maar telkens opnieuw nieuwe "smoezen" van douane vertraging of monteur die nog moet nakijken.

De oplossing

Product leveren of geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Muziekhandel Frans van der Hauw
    Datum
    Creditfactuur is reeds verstuurd en geld met extra rente retour.
  2. Auteur
    Tuerlings
    Datum
    Inderdaad heb ik een creditfactuur per mail ontvangen, maar helaas is er geen geld op mijn rekening overgemaakt. Afgelopen vrijdag telefonisch gevraagd het geld over te maken maar 4 dagen later nog niets op mijn rekening.
    Fijn dat Frans de moeite neemt om zijn reactie over de creditfactuur te melden maar heb liever dat hij het geld overboekt.
  3. Auteur
    Muziekhandel Frans van der Hauw
    Datum
    Geld is reeds overgemaakt.

Ook een klacht indienen over Muziekhandel Frans van der Hauw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen