Klacht Muziekshop24.nl: Allerslechtste communicatie en service bij gebreken!

Yessica

Na een ruim half jaar valt het geluid van onze piano ineens uit tijdens het spelen. Dit gebeurt in de loop van de tijd steeds vaker. Uiteindelijk nemen we in juni 2014 (binnen garantietermijn) contact op met Muziekshop24. Deze wil de piano ophalen voor reparatie. Vervolgens horen we 6 weken niks en nadat we zelf contact opnemen met het bedrijf, wordt er aangegeven dat er gewacht wordt op een onderdeel. Een week later krijgen we onze piano retour, inclusief meerdere beschadigingen (!). Wat blijkt? De klacht is niet verholpen! We mailen met het bedrijf inclusief foto van de beschadigingen en een filmpje waarop te zien is dat de piano nog steeds uitvalt. Hierna worden we waardeloos behandeld. Er wordt ook verteld dat de technische afdeling niets kon vinden, en de piano dus 6 weken gewoon heeft gestaan. Hoezo wachten op een nieuw onderdeel? Glasharde leugens.

We kregen meerdere keren geen antwoord op onze mails en we werden ook niet teruggebeld terwijl de receptioniste dit beloofde. Na een telefoontje gaat de man v/h bedrijf in overleg met het hoofdkantoor. Hij komt met de oplossing dat wij een foto maken van het display en dat de technische afdeling z.s.m. gaat kijken of ze een fout kunnen ontdekken. Ik citeer: "misschien kunnen ze aan de hand van de instellingen de fout ontdekken, zo niet dan word de piano opgehaald en zal deze omgeruild worden voor een nieuwe."

Na 2 weken nog geen gehoor. Als ik mail wordt er ineens gezegd dat we zsm een afspraak met DHL moeten maken zodat de piano opgehaald wordt. Als ik vraag om een bevestiging via e-mail waarin staat dat we een nieuw exemplaar krijgen nadat onze kapotte piano geretourneerd hebben, geeft dhr aan: "Het hoofdkantoor geeft aan geen toezegging te willen doen zonder dat zij de piano bekeken hebben".

Wij willen de defecte, beschadigde piano inleveren en een nieuw exemplaar ontvangen!

Wij vinden dat Muziekshop24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Muziekshop24.nl?