Klacht MVDS Slotenservice: Teveel betaald voor een kapot slot

gedupeerde klant

Afgelopen zaterdag 16/4 via internet www.slotenmakersnel.nl een bedrijf gevonden om het afgebroken slot van onze keukendeur te herstellen.

De monteur begon met bellen dat het wat later werd, was nog bezig met andere klus. Na ongeveer 1.15 uur arriveerde de monteur. Slot zeer onkundig gerepareerd voor de prijs van 399,24 euro! Voor het slot reken ik ex btw 149,95 af, via bol.com is dit voor ongeveer 30 euro te bestellen! Wat ook vreemd was dat ik al bij aankomst een handtekening moest zetten voor de voorrijkosten (35 euro) + diagnose (incl. 60 min arbeid) 149,95, beide ex btw. Vervolgens moest ik direct contant betalen, dit had ik op het moment niet bij de hand. Monteur keek vervolgens mee op de computer of ik het geld per bank had overgemaakt.

Afgelopen maandag contact opgenomen met de monteur i.v.m. hoge kosten en onvakkundige reparatie, met verzoek tot 150 euro retour op rekening of terugkomen voor correcte reparatie. Geen reactie tot op heden.

150 euro retour.

Wij vinden dat MVDS Slotenservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MVDS Slotenservice?