Klacht MVGM VVE Management: Matige klantgerichtheid woningmanagement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305763
Gebruiker
Jak
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben inmiddels jaren Huurder. Helaas is MVMG niet heel attent. Er zijn regelmatig werkzaamheden in het gebouw waar bewoners niet van op de hoogte worden gesteld. Gevolg is geluidsoverlast en frustratie.

De oplossing

Graag meer klantgericht opereren.

1. Bewoners informeren bij werkzaamheden.
2. In specifieke gevallen een klantgerichte oplossing bieden.

3 reacties

  1. Auteur
    MVGM VVE Management
    Datum
    Geachte heer Jakobs,

    Bedankt voor uw klacht en input voor verbetering.

    U heeft uw klacht neergelegd bij het verkeerde onderdeel van MVGM. Wij kunnen ons voorstellen dat dit verwarrend is. MVGM VvE vertegenwoordigd de belangen van de eigenaren.

    Als huurder van MVGM kunt u gebruik maken van onze compliance regeling (klachtenregeling) hieronder treft u de link aan:

    https://www.mvgm.nl/over-mvgm/compliance/

    Met vriendelijke groet,
    MVGM VvE
  2. Auteur
    Jak
    Datum
    Dag,

    Heb telefonisch contact gehad met MVGM. Hierin is aangegeven dat dit zou worden oppakt door de door de juiste partij. Dit is een kastje muur verhaal zo. Jammer, gemiste kans. Graag conform afspraak even contact.

    Mvg

    WH Jakobs
  3. Auteur
    Jak
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas niks gehoord. Zal terugkomen in de ktv.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?