Opgelost door MVGM VVE Management: MVGM IS EEN ZEER SLECHTE VVE-BEHEERDER: KLACHT MVGM VVE MANAGMENT

Domenico

Hierbij dien ik officieel een klacht in tegen MVGM VvE beheer (voorheen Meeuwis).
Ik ben sinds 2008 eigenaar van een woning in Den Haag. De VVE wordt beheerd door MVGM management. In 2015 krijg ik plotseling een brief van het hierboven genoemd bedrijf zonder logo met de mededeling dat ik een achterstand had opgelopen van 275 euro. Dat vond ik nogal vreemd. Ik ben dus gaan kijken en idd, bleek dat in 2014 drie en in 2015 twee maandelijkse bijdragen niet geincasserd waren. Ik heb het geld meteen betaald natuurlijk, maar waarom ik geen herinnering of aanmaning brief heb gekregen alle tijd, weet ik niet, want dit bedrijf neemt niet eens de moeite om mijn emails te beantwoorden.

Vorige week krijg een incasso brief waarin staat dat ik een achterstand loop van 74,20 euro tegenover de VVE. Echter, ook deze keer heb ik geen herinnering of aanmaning gekregen.

Incassobureau terugtrekken.

De betaling a 74,20 euro vindt rechtstreeks plaats.

Voortaan op een vriendelijker en efficienter wijze communiceren met de VVE'ers.

MVGM VVE Management
    Geachte heer Napolitano,

Zoals via de mail is aangegeven zijn de incassokosten onterecht, deze hebben wij inmiddels gecrediteerd. Ook de kosten inzake de LID6 brief zijn vervallen wegens het onterecht sturen naar de deurwaarder.
    Wij hebben de gegevens ook aangepast in ons syteem, zodat u op de juiste manier een herinnering / aanmaning ontvangt.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet
    Jeroen Rampaart
    Medewerker Debiteurenbeheer
    Geachte heer Rampaart,
    ik ben blij om te horen dat alles komt te vervallen en dat u voortaan mij op een andere manier zal benaderen.

Domenico Napolitano

Domenico

Ook een klacht indienen over MVGM VVE Management?