Klacht MVGM VVE Management: Onderhoud gebouwen

As

Onderhoud word niet gedaan!
Ik betaal €2500 aan huur en daarbij ook verplichte onderhoudskosten waar mvgm dus niks aan doet, vloerbedekking op de gangen zijn bijna zwart omdat het nooit is gereinigd, voor me gebouw missen er sinds de storm al letters en er is tot op heden niks aan gedaan, de plafond bij de entree zit vol met gaten en lege plekken wat gevaarlijk kan zijn! Ook niks aan gedaan, er was een hele overstroming omdat een werknemer van mvgm iets verkeerd had gedaan met de leidingen, heellll me kelder vol water, helft van me spullen waterschade en mvgm zegt doodleuk dat dat niet hun verantwoordelijkheid is en dat ik het zelf moet oplossen met me eigen verzekering! DIT IS OPRECHT ABSURD!! ONDERHOUD JE GEBOUWEN WE BETALEN NIET VOOR NIKS ZOVEEL HUUR! NEEM VERANTWOORDELIJKHEID!!!
We hebben als bewoners van alles geprobeerd en zijn ten einde raad!

Onderhoud de gebouwen, we betalen elk maand onderhoudskosten, doe er dan ook wat mee!! Als ik in een achterstandswijk wou wonen met achterstallig onderhoud en een lage huur dan had ik geen contract getekend met een huur van Gvd €2500 per maand!!

Ook een klacht indienen over MVGM VVE Management?