Klacht MVGM VVE Management: Stroomstoring woonkamer

Klachtnummer
# 341325
Gebruiker
oorsouw89
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na 1 week nog steeds geen stroom in de woonkamer. Vermoedelijk een defecte aardlekschakelaar die tot op
Heden nog niet is gemaakt. Inmiddels is het eten al Bedorven. Meerdere malen gebeld, als de klacht tenslotte ouder is dan 1 dag betreft het geen spoed meer. Gelukkig komt het water nog net niet uit het plafond stromen.

Gewenste oplossing

Reparatie binnen 24 uur incl. Financiele vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM VVE Management
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over MVGM VVE Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen