Klacht MVGM VVE Management: Teruggaaf servicekosten 2017 veel te laat

# 320081
Wielingen28

L.S., Actys/MVGM is weer heel erg te laat met de jaarafrekening van de stookkosten. Normaliter elk jaar uiterlijk juli. Nu hebben we hem nog steeds niet ontvangen! We zijn inmiddels over gegaan naar MVGM en zitten er daar inmiddels ook achteraan, zonder succes tot nu toe! Echt schandalig hoe Actys met mensen om gaat! Wij mogen er tot 5 keer toe achteraan bellen en elke keer krijg je te horen ‘volgende week’, ‘echt deze week’, ‘ over een paar maanden’ en ‘ het moet wel in 2018 gaan lukken’. Huurder zegt ook niet ‘ik betaal de huur een paar maanden later’. We zijn eind december 2017 verhuisd ( net overgang actys naar mvgm). En willen dit afhandelen. Zo ga je niet met huurders om. En als je geld moet betalen krijg je binnen een week de rekening. Trek dit op je fatsoen!

Teruggaaf servicekosten 2017 zsm op mijn rekening

MVGM VVE Management
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding

Ook een klacht indienen over ?