Klacht MVGM woningmanagement: Communicatie probleem

Klachtnummer
# 601055
Gebruiker
Namcy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Toezegging gekregen op een woning waarnaar werd verteld dat woning per 13 juni beschikbaar was. Keuken woning wordt op verzoek van mvgm vervangen waardoor mogelijk de huurprijs van de woning omhoog gaat. Echter is in de mail aangegeven wat de huurprijs zou zijn.Wat naar mijn inzien onderhoud is van de woning en daarbij ook de kosten voor de verhuurder zijn. Er zijn 2 woningen na de gegeven informatie opgezegd en nu wordt contract en sleutel overdracht uitgesteld, dit houdt in dat wij per 1 juli dakloos zijn. Graag deze klacht zo snel mogelijk oppakken omdat wij niet met een heel gezin op straat komen te staan. Nieuwe huurder heeft getekend voor overname wat oude huurder achterlaat.

Gewenste oplossing

Ik zou graag een datum willen voor inhuizen voor 1 juli

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen