Klacht MVGM woningmanagement: Communicatie probleem
Details
Klacht
Toezegging gekregen op een woning waarnaar werd verteld dat woning per 13 juni beschikbaar was. Keuken woning wordt op verzoek van mvgm vervangen waardoor mogelijk de huurprijs van de woning omhoog gaat. Echter is in de mail aangegeven wat de huurprijs zou zijn.Wat naar mijn inzien onderhoud is van de woning en daarbij ook de kosten voor de verhuurder zijn. Er zijn 2 woningen na de gegeven informatie opgezegd en nu wordt contract en sleutel overdracht uitgesteld, dit houdt in dat wij per 1 juli dakloos zijn. Graag deze klacht zo snel mogelijk oppakken omdat wij niet met een heel gezin op straat komen te staan. Nieuwe huurder heeft getekend voor overname wat oude huurder achterlaat.Gewenste oplossing
Ik zou graag een datum willen voor inhuizen voor 1 juliDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.