Klacht MVGM woningmanagement: Discriminatie van MVGM

Gebruiker1602110816

Ik ben tot 2 maal toe afgewezen voor een huurwoning terwijl ik al zeker 6 jaren huur in de vrije sector waarbij ik altijd heb voldaan aan de voorwaarden en dat nog steeds doe. Heb alle documenten ingeleverd die ze mij vroegen maar nog steeds wijzen ze mij af en geven geen duidelijke reden waarom precies.

Ik zou graag willen weten of ik hier iets tegen kan beginnen want dit slaat echt nergens op.

Ik wil dat ze mij gewoon accepteren zodat ik kan gaan verhuizen. Al mijn papieren zijn in orde en heb dit nog nooit meegemaakt!!
Ik ben een Nederlander wonend in Belgie en wil vanwege mijn werk in Nederland terug gaan wonen in Nederland maar het lijkt wel alsof ze mij bewust niet accepteren omdat ik in Belgie woon, belachelijk!!

MVGM woningmanagement
    Geachte heer Teeken,

Hiermede bevestigen wij u dat wij uw melding in goede orde hebben ontvangen.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u telefonisch benaderd en gesproken. Hierin hebben wij onze procedures uitgelegd en hebben u aangegeven dat de afdeling Verhuur is verzocht om nogmaals schriftelijk de informatie over deze kwestie aan u toe te zenden.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

MVGM holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?