Klacht MVGM woningmanagement: Gebrekkige keuken

# 198661
Ruud

Een paar weken geleden hebben wij contact opgenomen met MVGM over de gebrekkige keuken in onze woning. De keuken kent verschillende vormen van slijtage en is verouderd.

Wij zijn bekend met de wettelijke verplichtingen van MVGM die niet verder reiken dan het plaatsen van een werkblad. Desondanks dachten wij een kans te kunnen maken op een nieuwe keuken door hier over contact op te nemen met MVGM. Het bedrag aan huur dat wij betalen door onze inkomens in acht genomen en dat andere woningen beschikken over een moderne(re) keuken met inbouwapparatuur.

Ons werd eerst gevraagd foto's van de indeling van de keuken toe te mailen. Als reactie hierop werd ons verteld dat er op de beelden geen gebreken konden worden geconstateerd. Hierop hebben wij foto's van de gebreken gemaakt.

Kennelijk waren deze niet ernstig genoeg voor een nieuwe keuken en biedt MVGM slechts aan de gebarsten tegeltjes te vervangen.

Excuses voor de omslachtige omschrijving.

Duidelijke informatie betreffende het beleid dat MVGM hanteert m.b.t. dit soort voorvallen en wat voor oplossing er eventueel mogelijk is, indien er een mogelijkheid tot het oplossen voor handen is.

MVGM woningmanagement
    Geachte heer Hermans,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht via Klachtenkompas. Vervelend om te horen dat niet tevreden bent over het eerdere contact met ons betreft gebreken aan de keuken van uw woning.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Woningmanagement en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden. Wij zullen u hier rechtstreeks over benaderen.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren.

MVGM Holding

M.F. (Martina) Nevrlka
    Compliance Officer

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?