Opgelost door MVGM woningmanagement: Geen contact mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 596788
Gebruiker
Agross
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Al meerdere malen gemaild en gebeld maar MVGM Amsterdam, geen enkele reactie. Problemen worden dus nirt opgelost. Zeer slechte makelaar.

Gewenste oplossing

Eindelijk reageren op mijn vragen en klachten.
Geboden oplossing
N.a.v. mijn melding op deze site werd ik vandaag gebeld door MVGM. Na een lang gesprek waarin de medewerker ook aangaf de hele situatie te betreuren en dat dit allemaal totaal verkeerd is aangepakt ( of niet aangepakt) door MVGM, werd excuses en een tot mijn tevredenheid zeer goede oplossing voor alle ellende aangeboden. Ik ben hier dus zeer blij mee dat alles nu netjes en correct is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Grossmann,

    Hierbij bevestigen wij uw bericht in goede orde te hebben ontvangen. Graag vernemen met welke afdeling van MVGM u in contact wenst te komen. Zodat de betreffende collega contact met u kan opnemen.

    We horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding
  2. Auteur
    Agross
    Datum
    Het betreft de afdeling Amsterdam
  3. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Om u met de juiste collega in contact te brengen hebben we een paar vragen. Huurt u een woning via MVGM? ja, welk adres?
    Of wenst u contact de verhuurafdeling van MVGM?
  4. Auteur
    Agross
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen