Klacht MVGM woningmanagement: Geen oplossing voor schimmelaanslag

Juan92

Wij hebben bij ons thuis schimmelaanslag wat zich vertaald tot schimmel op de muren en schimmel op ons kleren. Nou zit het zo dat we MVGM 3+ maanden geleden gebeld hebben om dit op te komen lossen. Maar tot op heden is er nog steeds geen oplossing.

3 keren zijn er aannemers bij ons geweest(De eerste en de derde keer was het dezelfde persoon, tevens een grappenmaker). En alle 3 de keren werd er vermeld dat er met spoed iets gedaan moet worden omdat de muren elke week schoongemaakt moeten worden en er veel schimmel ontwikkeld op de muren. Dit doen we al meer dan 3 maanden lang.

Het is ook zo dat er meerdere malen gemailed en gebeld is naar MVGM en vaak werd er aan ons verteld VBE contact met ons zouden opnemen, wat nog nooit gebeurd is. Wat ook aan hun vermeld is maar het blijkt dat ze de verantwoordelijkheid van hun willen afschuiven waardoor ze de schuld geven aan het desbetreffende bedrijf die contact met ons zou moeten nemen.

Laatste week hebben we MVGM ook meerdere malen gemailed maar het blijkt dat hun Modus Operandi het negeren is van klanten.

Hierbij wordt dit de tweede klacht die er ingediend wordt tegen MVGM in minder dan 2 jaar.

We zouden willen dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost wordt en niet dat we om de zoveel tijd ons muren moeten schoonmaken met chloor en ons kleren moeten weggooien omdat er schimmel ontwikkeld op onze kleren.

Ben alsmede benieuwd als er enige vorm van compensatie is met betrekking tot de schade die er is opgelopen (ons kleren).

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?