Klacht MVGM woningmanagement: Graag een gepaste oplossing

Klachtnummer
# 528571
Gebruiker
Spoed
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een huurschuld vanwege het betalen van mijn zusje haar begrafenis daarnaast ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege Corona en ms ziekte ben ik een risico factor.
Mvgm heeft gelijk alleen heb ik alle bewijzen toegestuurd en ze willen een regeling die onmogelijk is , ik zit tijdelijk in de ziektewet en ben aan het revalideren
Ik heb 3 kinderen waarvan 2 minderjarig en een kleuter .
Ik heb alle bewijzen om aan te tonen dat mijn situatie zo is .

De oplossing

Graag samen kijken naar een oplossing,

2 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding
  2. Auteur
    Spoed
    Datum
    Hi ,
    Bedankt ik wil graag alle bewijzen van mijn verhaal aanleveren zodat kunnen zien dat het geen grap is .
    Daarnaast heeft Flanderijn vanochtend gebeld om aan te geven dat dinsdagochtend gaan ontruimen , ik hoop er niet zoveel hoop meer in .
    Mvg

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen