Opgelost door MVGM woningmanagement: Ik voel me bestolen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368834
Gebruiker
Ken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na betaling van 36 euro zou ik een alert krijgen als er een woning vrij zou komen die in onze interessegebied past.
Na betaling en menig bellen, en mislopen van 3 geschikte woningen,ben ik tot de conclusie gekomen dat het een scam is.
Na het reageren op de laatste woning zou er,volgens de mail,een loting plaatsvinden.
1 dag later kreeg ik een mail dat de woning naar iemand is gegaan die eerder had gereageerd.

De oplossing

Full refund.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MVGM woningmanagement is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volledige restitutie
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen