Opgelost door MVGM woningmanagement: inhouden borg en verrekening kosten blokverwarming

j

Van december 2015 tot maart 2016 heb ik een woning gehuurd van MVGM in een complex wat deels uit huurwoningen, en deels uit koopwoningen bestaat.
Toen ik in maart 2016 de woning verliet werd mijn borg van 700 euro achtergehouden omdat de kosten van de verwarming nog niet bekend waren. Rond oktober 2015 zou verrekening plaatsvinden. Vanaf oktober elke maand gebeld met MVGM en elke keer lag het uitblijven van verrrekening aan een ander. Dan was het de VVE dan was het ISTA. Van ISTA heb ik in april vorig jaar al de door hen geregistreerde meterstanden per email doorgekregen. Die klopten precies. De VVE heeft de gegevens al lang geleden doorgegeven. De eigenaren van apartementen in het complex hebben meer dan 6 weken terug de afrekening al gekregen. Toen ik vanochtend wederom belde met MVGM kreeg ik te horen dat er weer eea fout gegaan was en zou het rond de 2e of 3e week februari geregeld zijn. Weer een maand verder dus.

Ik wil niet elke maand zelf hoeven bellen en dan een ander verhaal te horen krijgen. Dat komt nie tmeer geloofwaardig over. Ik wil zeker niet horen dat ik weer een maand op mijn geld moet wachten. Ik wil dat dit nu binnen 2 weken opgelost wordt.
En ik verwacht dat ik actief vanuit MVGM geinformeerd wordt en niet elke keer er zelf achteraan moet.

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Woningmanagement en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding

J. (Jeane) Goldman
    Directiesecretaresse/ Afdeling Compliance
    T +31 10 229 47 02
    E compliance@mvgm.nl
    I www.mvgm.nl

j
    Inmiddels ben ik keurig frequent op de hoogte gehouden en naar verwachting ontvang ik deze week de afrekening.

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?