Klacht MVGM woningmanagement: Je wordt behandeld net als je een crimineel bent

Klachtnummer
# 331285
Gebruiker
MW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn ingeschreven bij MVGM en zijn benaderd via de mail voor een woning Radewijkbrink 27 Enschede. Hier staat ook duidelijk bij vermeld ‘geen waarborgsom’. Hebben alle documenten ingeleverd om het te gaan doen. Maar de telefoontjes bleven maar komen om nog meer aan te leveren. We hebben veel inkomen, genoeg ook. Tot het telefoontje kwam dat het in principe akkoord is máár of we wel even extra 2 maanden waarborgsom wilden neer te tellen en dan nog de maandhuur. We lijken wel criminelen zeg, niet normaal! Terwijl er duidelijk bij stond geen waarborgsom.
En dan de toon waar je op aangesproken wordt door de mensen van kantoor Enschede..! Echt schandalig! Dit mag toch zomaar niet! Volgens mij vinden ze hun werk daar niet meer leuk. Wij zijn radeloos!

De oplossing

...

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen