Klacht MVGM woningmanagement: Lang wachten op toewijzing voor een woning.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598031
Gebruiker
Wanhopige#9
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Toewijzing woning na bijna 2 maanden weten nog niets. Bellen heel lang in de wacht en nog geen stap verder, we moeten maar geduld hebben. Beloven van alles en er gebeurt niets.
Geen reactie op de mail ze zouden terug bellen word ook niet gedaan.

Gewenste oplossing

De woning zou 1 juni opgeleverd worden het is nu al 25 mei dus snel het dossier oppakken.
Hele slechte communicatie.
Geboden oplossing
Moet nog maar afwachten of er kontakt wordt opgenomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij u bericht te hebben ontvangen. Kunt u aangeven welk adres het betreft? Dan kunnen wij er voor zorgen dat de juiste collega contact met u zal opnemen.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding
  2. Auteur
    Wanhopige#9
    Datum
    Het betreft woning Drierivierenlaan 505 Ridderkerk
  3. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank voor uw reactie. Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen