Opgelost door MVGM woningmanagement: Lift is stuk en wordt niet gemaakt

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 367995
Gebruiker
DerDeDinsDag
Datum
4 reacties

Details

De klacht

23 maart 2019 gemeld dat de lift stuk is. Nu, eind mei is er nog niks gedaan - alleen een sticker dat de lift voor mijn eigen veiligheid buiten werking is. Geen communicatie over voortgang. Wel de huur verhogen.

De oplossing

1. De lift maken
2. Communiceren over meldingen
3. Veel sneller reageren en oplossingsgericht handelen. Niet je verschuilen achter tussenpersonen.
4. Betere website

4 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding
  2. Auteur
    DerDeDinsDag
    Datum
    Nog niks gebeurd. Apart om te zeggen dat je wat gaat doen - na een klacht - en dan gewoon niks te doen, net als de drie maanden hiervoor. Chapeau!
  3. Auteur
    DerDeDinsDag
    Datum
    Weer een week later, niks gebeurd.
    Als je kan kiezen, ga niet huren bij MVGM. Wat een ellende.
  4. Auteur
    DerDeDinsDag
    Datum
    Wat moet ik zeggen? Kennelijk is MVGM ons aan het uitroken. 'Maak het pand onbewoonbaar, dan vertrekken de bewoners en kan de huur omhoog, goed voor de investeerders'. Zoiets? Of is dat cynisch?
    Alweer een week niks gebeurd of gehoord. OTIS heeft de vervangende onderdelen al meer dan een maand in huis, maar mag het kennelijk niet inplannen van MVGM.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DerDeDinsDag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na drie maanden is de lift gerepareerd. Tja. Dat moest een keer gebeuren.... Het is een wanprestatie. Wat is de overtreffende trap van wanprestatie? Geen respect voor deze club. In de toelichting zeiden ze: "We hebben drie maanden niet gecommuniceerd omdat we niet wisten wanneer de lift gerepareerd zou zijn". Dat zegt alles. Of: wie vindt dit nou een acceptabel antwoord?
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen