Klacht MVGM woningmanagement: MVGM verzint iedere keer wat nieuws

Familie

Wij hebben van september 2014 tot juni 2017 een appartement gehuurd via de MVGM.
Het object heeft 9 maanden leeggestaan met daarbij op maatgemaakte luxaflex, inbouwsysteem voor kleding en 156m2 laminaat. Dit hebben wij moeten overnemen van vorige huurder, dit om de vorige tegemoet te komen en wij waren tijdelijk voorzien van een gestoffeerd appartement.
Nu dreigt MVGM met een aangetekende brief dat wij binnen 5 werkbare dagen een boete moeten betalen en alles moeten verwijderen.

Wij gaan geen boete betalen en beroepen ons op het recht dat als er een nieuwe huurder is aangesteld door de MVGM en er niet akkoord wordt gegaan met overname dan pas indien nodig alles verwijderen.

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/mevrouw Rijnen,

Middels dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Uw klacht zal in behandeling worden genomen door de verantwoordelijke persoon. Kunt u aub aangeven op welke woning/adres uw klacht betrekking heeft.

Bij voorbaat dank.

MVGM Wonen

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?