Klacht MVGM woningmanagement: MVGM verzint iedere keer wat nieuws

Klachtnummer
# 268875
Gebruiker
Familie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben van september 2014 tot juni 2017 een appartement gehuurd via de MVGM.
Het object heeft 9 maanden leeggestaan met daarbij op maatgemaakte luxaflex, inbouwsysteem voor kleding en 156m2 laminaat. Dit hebben wij moeten overnemen van vorige huurder, dit om de vorige tegemoet te komen en wij waren tijdelijk voorzien van een gestoffeerd appartement.
Nu dreigt MVGM met een aangetekende brief dat wij binnen 5 werkbare dagen een boete moeten betalen en alles moeten verwijderen.

De oplossing

Wij gaan geen boete betalen en beroepen ons op het recht dat als er een nieuwe huurder is aangesteld door de MVGM en er niet akkoord wordt gegaan met overname dan pas indien nodig alles verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rijnen,

    Middels dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Uw klacht zal in behandeling worden genomen door de verantwoordelijke persoon. Kunt u aub aangeven op welke woning/adres uw klacht betrekking heeft.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Wonen

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen