Opgelost door MVGM woningmanagement: Na 4 maanden wachten op nieuwe sleutels volledig genegeerd worden door de MVGM vastgoedregisseur.

sad Opgelost
Honnie60

Begin oktober 2017 zou de defecte huissleutel van mijn hoogbejaarde ouders, woonachtig te Hoofddorp, worden vervangen waarvan ik ook een exemplaar heb om in noodgevallen binnen te kunnen komen.
Mijn ouders hebben inmiddels al tientallen keren gebeld (ook naar het hoofdkantoor te Groningen) en na elk gesprek werd hen beloofd dat zij teruggebeld zouden worden wat nog nooit gebeurd is.
Ik (dochter) heb al een keurige mail naar dit bedrijf gestuurd waarin ik de gang van zaken heb beschreven.
Inmiddels is het bijna half januari 2018, mijn vader (85 jaar) heeft gisteren wederom gebeld en toen kon hij wederom niemand die hierover gaat spreken omdat er een telefoonstoring zou zijn.
Ik ben nu razend vanwege de onbeschofte en zeer onprofessionele manier waarop de MVGM mijn ouders laat barsten (ik heb hier geen andere woord voor), en ik hoop dan ook dat er door de plaatsing van mijn klacht op Klachtenkompas eindelijk nieuwe sleutels/een nieuw slot voor mijn ouders komt. Woorden schieten mij te kort om deze schandalige manier waarop dit bedrijf zijn klanten behandeld (eigenlijk totaal negeert) te omschrijven.

Directe actie en mijn ouders hun woning van een nieuw slot c.q. sleutels voorzien

MVGM woningmanagement
    Geachte mevrouw Honhoff,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Vervelend om te horen dat uw ouders meermaals contact met ons hebben opgenomen en u niet teruggebeld bent.

Uw klacht is doorgestuurd naar onze directie van MVGM Wonen en de Senior Accountmanager de heer R. Weeber zal contact met u opnemen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het omgemak.

MVGM Holding

Mevr. M.F. Nevrlka
    Compliance Officer
    Honnie60
    Mijn ouders zijn gebeld en er is beloofd dat de nieuwe sleutels binnen 4 weken klaar zijn.
    Wij wachten af maar mijn ouders hebben na een gesprek met een zeer vriendelijke dame die haar excuses aanbood, er alle vertrouwen in dat deze zaak wordt opgelost.
    MVGM woningmanagement
    Geachte mevrouw Honhoff,

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren,

wij vertrouwen erop u hiermede van dienst te zijn.

MVGM Holding

J. (Jeane) Goldman
    Directiesecretaresse/ Afdeling Compliance

Honnie60
Er is een paar weken terug weer contact met mijn ouders opgenomen dat het helaas 4 weken langer gaat duren dan de termijn van 4 weken die beloofd was. Zodra de sleutels geleverd zijn zal ik hier melden dat de klacht is opgelost. Ik hoop dat dit binnen de beloofde termijn is van 8 weken na plaatsing van de klacht hier, Update: 01-03-2018 Mijn ouders hebben nog steeds geen nieuwe sleutels. Mijn ouders hebben vandaag gebeld om te vragen hoe de stand van zaken is, zij zijn later vandaag keurig teruggebeld maar het is nog niet bekend wanneer de sleutels eindelijk klaar zijn. Zodra dit het geval is zal ik dit hier uiteraard melden. Update: 22-03-2018 Vanmiddag hebben mijn ouders de sleutels ontvangen.

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?