Klacht MVGM woningmanagement: Na eerste melding d.d. 20.4 nog geen warmwater/verwarming in woning van 89 jarige huurder.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602060
Gebruiker
M. Keverkamp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Trage opvolging na melding diverse storingen.

Gewenste oplossing

Reageren op meldingen en met concreet plan van aanpak/oplossing komen.
Geboden oplossing
Er is geen reactie gekomen. Ook niet op emails.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen