Opgelost door MVGM woningmanagement: Na elke douche beurt regent het dwars door het plafond heen..lijkt mij toch echt wel spoed, na 2,5 w

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374781
Gebruiker
Linced
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na elke douche beurt regent het dwars door het plafond heen..lijkt mij toch echt wel spoed, na 2,5 week wachten en er zelf meerdere keren achteraan bellen is er echter nog steeds geen begin datum van de werkzaamheden bekend...

De oplossing

Een excuses en uitleg over de vertraging plus natuurlijk het nu snel afhandelen ervan!

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linced
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik deze klacht online had gezet wist MVGM ineens wel hoe ze me moesten bereiken en werd alles toch in gang gezet samen met een excuses en het directe nummer van een technisch manager... Vervelend dat het zo moet gaan en ze niet gewoon op de normale procedure kunnen reageren...
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen