Opgelost door MVGM woningmanagement: Na elke douche beurt regent het dwars door het plafond heen..lijkt mij toch echt wel spoed, na 2,5 w

content Opgelost
Linced

Na elke douche beurt regent het dwars door het plafond heen..lijkt mij toch echt wel spoed, na 2,5 week wachten en er zelf meerdere keren achteraan bellen is er echter nog steeds geen begin datum van de werkzaamheden bekend...

Een excuses en uitleg over de vertraging plus natuurlijk het nu snel afhandelen ervan!

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding

Linced
Nadat ik deze klacht online had gezet wist MVGM ineens wel hoe ze me moesten bereiken en werd alles toch in gang gezet samen met een excuses en het directe nummer van een technisch manager... Vervelend dat het zo moet gaan en ze niet gewoon op de normale procedure kunnen reageren...

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?