MVGM woningmanagement is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht MVGM woningmanagement: Niet oplossen lekkages en slechte communicatie
Details
Klacht
Sinds november 2022 lekkages in woonkamer via bovenkant en onderkant pui door verrotte kozijnen en ander achterstallig onderhoud zoals deels plat dak boven woonkamer en verzakking pui. Deze worden niet opgelost, aannemer mag alleen goedkope lapmiddelen toepassen. Communicatie met mvgm hierover verloopt slecht. Ik heb meerdere klachten gestuurd naar klachten@mvgm.nlGewenste oplossing
Ik wil dat de lekkages en het achterstallig onderhoud op korte termijn structureel worden opgelost.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.