Klacht MVGM woningmanagement: Niet oplossen lekkages en slechte communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 687144
Gebruiker
Jupiterkristal#273
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds november 2022 lekkages in woonkamer via bovenkant en onderkant pui door verrotte kozijnen en ander achterstallig onderhoud zoals deels plat dak boven woonkamer en verzakking pui. Deze worden niet opgelost, aannemer mag alleen goedkope lapmiddelen toepassen. Communicatie met mvgm hierover verloopt slecht. Ik heb meerdere klachten gestuurd naar klachten@mvgm.nl

Gewenste oplossing

Ik wil dat de lekkages en het achterstallig onderhoud op korte termijn structureel worden opgelost.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MVGM woningmanagement is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen