Klacht MVGM woningmanagement: Nog steeds aan het wachten op terugkrijgen waarborgsom

Mandy Vergroesen

Op 27 juli mijn sleutel ingeleverd. Volgens het huurcontract wordt de waarborgsom UITERLIJK binnen een maand overgemaakt. We zijn inmiddels vanmiddag 5x naar een andere persoon met een ander nummer doorverwezen te zijn, probeer ik het nu via deze weg. Aan de telefoon wordt je schofterig twee maanden verder en ik wacht er nog steeds op. Na diverse mailtjes en behandeld, verbinding wordt gewoon verbroken zonder gedag te zeggen. Excuses voor de vervelende situatie heb ik ook nog geen enkele keer gehoord.

Ik wil dat het bedrag z.s.m. wordt overgemaakt.

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.
    Mandy Vergroesen
    Helaas nog steeds in afwachting van een inhoudelijke reactie danwel het terugstorten van mijn borg. Schandalig dat je als voormalig huurder gewoon met je rug tegen de muur staat.
    Mandy Vergroesen
    Helaas nog steeds niets vernomen...

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?