Klacht MVGM woningmanagement: Nog steeds aan het wachten op terugkrijgen waarborgsom

Klachtnummer
# 322936
Gebruiker
Mandy Vergroesen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 27 juli mijn sleutel ingeleverd. Volgens het huurcontract wordt de waarborgsom UITERLIJK binnen een maand overgemaakt. We zijn inmiddels vanmiddag 5x naar een andere persoon met een ander nummer doorverwezen te zijn, probeer ik het nu via deze weg. Aan de telefoon wordt je schofterig twee maanden verder en ik wacht er nog steeds op. Na diverse mailtjes en behandeld, verbinding wordt gewoon verbroken zonder gedag te zeggen. Excuses voor de vervelende situatie heb ik ook nog geen enkele keer gehoord.

De oplossing

Ik wil dat het bedrag z.s.m. wordt overgemaakt.

3 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.
  2. Auteur
    Mandy Vergroesen
    Datum
    Helaas nog steeds in afwachting van een inhoudelijke reactie danwel het terugstorten van mijn borg. Schandalig dat je als voormalig huurder gewoon met je rug tegen de muur staat.
  3. Auteur
    Mandy Vergroesen
    Datum
    Helaas nog steeds niets vernomen...

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen