Opgelost door MVGM woningmanagement: Nog steeds niet onze borg terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 540207
Gebruiker
AvondFruit#26
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 30 maart zijn wij vertrokken uit ons appartement dat wij huurden bij MVGM.

Deze is op tijd en naar behoren opgeleverd echter hebben wij nog steeds niet onze borg terug.

De oplossing

De borg zo snel mogelijk naar ons overmaken.

2 reacties

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar uw accountmanager binnen MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan niet verder monitoren.

    Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding
  2. Auteur
    AvondFruit#26
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Wanneer kunnen wij onze borg terug verwachten?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AvondFruit#26
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen