Klacht MVGM woningmanagement: Ongelooflijk slechte communicatie

Klachtnummer
# 615635
Gebruiker
Fatima777
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vanaf Juli geïnformeerd en alle stukken gestuurd van de woning er is niemand die mij hiervoor op de hoogte heeft gebracht en gebeld tot de dag van vandaag het enige wat ik kreeg te horen is dat er weinig medewerkers zijn ivm vakantie. Ik heb minstens 7 verschillende mensen gesproken. De laatste persoon inge had aangegeven dat de woning aan de Scheldeplein 18 is gereserveerd. En alle documenten met uitleg in de email gestuurd. En uw collega heeft aangegeven dat alles in orde is naar de juiste afdeling word gestuurd. Nu is er een collega van deze mevrouw die gewoon de woning krijgt toegestuurd zonder moeite. Hoe is dit mogelijk waarom heb ik tot de dag van vandaag geen antwoord gehad. Wat is dit voor organisatie heb dit nog nooit bij een makelaar meegemaakt.

Gewenste oplossing

De woning die is gereserveerd en alle documenten en alles wat gevraagd is te sturen heb ik gedaa. Wat ik wil is dat ik op een professionele manier antwoord krijg op mijn emails en mij op de hoogte brengen van de status en niet de woning wanneer dit is bevestigd door uw collega dat het is vastgehouden alsnog aan iemand anders voorstellen. Ik vind dit zeer onprofessioneel en ik schrik hiervan.

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht via Klachtenkompas.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de verhuurmanagers van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen