Klacht MVGM woningmanagement: Raamkozijnen en deur is verrot.

Klachtnummer
# 531584
Gebruiker
Juan92
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een aantal keer een mail gestuurd naar MVGM over het feit dat de raamkozijnen en deur vervangen of gerepareerd moest worden. Maar er wordt maar niet gereageerd op mijn mail. Dit speelt zich al een aantal maanden af en op basis van ervaring moet ik altijd een klacht indienen voordat er wat gebeurd. Dus bij deze zal dit mijn 4de of 5de klacht zijn binnen 2 jaar tijd. Heel spijtig dat het langs deze weg moet. Kiezen ze jammer genoeg zelf voor.

De oplossing

Zou heel graag willen dat de geschetste situatie gerepareerd of vervangen komt worden.

1 reactie

  1. Auteur
    MVGM woningmanagement
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen