Klacht MVGM woningmanagement: Service afrekening 2018 is nog steeds niet verstuurd.

Nijmegen1

We zitten nog steeds te wachten op de service afrekening van 2018. Schandalig dat dit zo lang moet duren, alwéér. De service afrekening van 2017 kwam pas in februari 2019. Tot op heden krijgen we geen contact met de desbetreffende afdeling en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Telefonisch niet meer bereikbaar en per mail krijgen we geen respons. Slechte service.

Met spoed de service afrekening van 2018 afrekenen met de bewoners. En zo snel mogelijk contact opnemen met de bewoners.

MVGM woningmanagement
    Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

Met vriendelijk groet,
    MVGM Holding

Nijmegen1
Dat het binnen een week geregeld is, maar dat hebben we al zo vaak gehoord. Daarna geen reactie meer gekregen. Dus nee het is niet gelost.

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?