Opgelost door MVGM woningmanagement: Valse beschuldigingen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 572856
Gebruiker
Dick van der Horst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 november j.l. heb ik een dreigbrief van accountmanager L. Holleman van MVGM gekregen. Daarin stond dat ik een camera had hangen.
Ik heb toen gereageerd dat ik geen camera had hangen, maar een Dummy.
Een dummy die ook de ongetwijfelde aangever naast ons huis ook heeft hangen.
Ik heb toen een email gestuurd naar mevrouw Holleman, en haar thuis uitgenodigd om te komen kijken. Zij heeft toen een afspraak gemaakt om 1 december j.l bij ons langs te komen. Echter op 30 november kreeg ik een email, dat zij i.v.m. Corona niet kon komen, maar heeft de afspraak verzet naar 21 januari 2022. U zal het niet geloven, maar vandaag 23 december 2021 kreeg ik van mevrouw Holleman weer een brief dat ik mijn camera weg moest halen, terwijl ik nog steeds geen camera heb. (nog steeds een Dummy.). Kunt u er voor zorgen dat MVGM hun zaakjes in orde gaan brengen, en mensen niet onnodig beschuldigd worden.

De oplossing

Een excuus maken. Tevens de aangever (buurman T. Bruining van Beethovenlaan 89 te Zwijndrecht sommeren dat hij moet stoppen met zijn valse beschuldigingen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick van der Horst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb excuus aangeboden gekregen. Met MVGM heb ik bij mij thuis een afspraak op 21 januari a.s. Dank voor uw oplettendheid.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen