Opgelost door MVGM woningmanagement: Waarborgsom zsm terugontvangen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 535565
Gebruiker
Loekie#66
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben de huur van de woning op tijd opgezegd. We hebben altijd de huur keurig betaald. Per 1 april wonen wij niet meer in de huurwoning. Wij willen graag onze waarborgsom terug ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat onze waarborgsom zsm op onze rekening wordt terug betaald.
Geboden oplossing
Ze beloven voor 3e keer dat de waarborgsom gestort wordt op onze bankrekening. Nu maar afwachten dat het er morgen of overmorgen is. 😠
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MVGM woningmanagement is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Loekie#66
    Datum
    Waarom moet dit zo lang duren?
    Onbegrijpelijk!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MVGM woningmanagement?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen