Klacht MVM Wonen: Weigering terugbetaling onterecht betaalde bemiddelingskosten huurwoning

Klachtnummer
# 86301
Gebruiker
MS1990
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs met gebruikmaking van de op de Radar te vinden voorbeeldbrief mijn in januari 2011 onterecht betaalde bemiddelingskosten teruggevorderd bij MVM Wonen te Rotterdam . Ik heb destijds op een door hun aangeboden woning gereageerd en die betrokken. Na het uitblijven van een reactie op mijn schrijven heb ik telefonisch geïnformeerd naar de status. De bedrijfsjurist ´Erik´ stond mij te woord. Op mijn vraag waar de reactie/betaling bleef, werd mij meegedeeld: ´Je naam is Sherif. Klinkt niet Hollands. Ga voor je geld werken. Je bent zielig dat je op deze manier aan je geld probeert te komen. Je hebt daar toch lekker gewoond? Waarom probeer je op zo´n zielige manier ergens een slaatje uit te slaan? Je moet blij zijn dat we een huis voor je hebben geregeld. ´Jullie´ denken dat je altijd zomaar een huis kan krijgen. ´ Deze misplaatste en racistische reactie getuigt van geen enkele professionaliteit.

De oplossing

Graag wil ik dat de onterecht betaalde courtage wordt teruggestort en dat het bedrijf mij formeel excuses aanbiedt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MVM Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MVM Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen