Klacht MVM Wonen: Weigering terugbetaling onterecht betaalde bemiddelingskosten huurwoning

MS1990

Ik heb onlangs met gebruikmaking van de op de Radar te vinden voorbeeldbrief mijn in januari 2011 onterecht betaalde bemiddelingskosten teruggevorderd bij MVM Wonen te Rotterdam . Ik heb destijds op een door hun aangeboden woning gereageerd en die betrokken. Na het uitblijven van een reactie op mijn schrijven heb ik telefonisch geïnformeerd naar de status. De bedrijfsjurist ´Erik´ stond mij te woord. Op mijn vraag waar de reactie/betaling bleef, werd mij meegedeeld: ´Je naam is Sherif. Klinkt niet Hollands. Ga voor je geld werken. Je bent zielig dat je op deze manier aan je geld probeert te komen. Je hebt daar toch lekker gewoond? Waarom probeer je op zo´n zielige manier ergens een slaatje uit te slaan? Je moet blij zijn dat we een huis voor je hebben geregeld. ´Jullie´ denken dat je altijd zomaar een huis kan krijgen. ´ Deze misplaatste en racistische reactie getuigt van geen enkele professionaliteit.

Graag wil ik dat de onterecht betaalde courtage wordt teruggestort en dat het bedrijf mij formeel excuses aanbiedt.

Wij vinden dat MVM Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MVM Wonen?