Klacht My BKS: 2 FOTOBOEKEN VAN MYBKS NA 4 MAANDEN NOG NIET GELEVERD!!!

Missrockin

Op 22 mei heb ik mijn boek besteld van mijn eerste vakantie dit jaar en op 30 september het 2de boek van mijn tweede vakantie dit jaar alweer. Ik heb na meer dan 4 maanden nog steeds niet mijn eerste boek mogen ontvangen. Ik heb moest zelf lezen op internet dat de ontwikkelaar van de boeken van MYBKS failliet was gegaan en dat ze overgenomen werden door iemand anders en dat het wel eens een paar weken kon duren voordat je je boek had. Ik heb regelmatig gemaild en gebeld en reacties geplaatst op de facebook van iBood (iBood reageerde altijd maar hun konden niemand echt verder helpen dan de gegevens te sturen naar MYBKS). Maar MYBKS REAGEERT HELEMAAL NERGENS OP!!! Ik kreeg alleen een standaard email met dat ik mijn boek wel ooit kan verwachten...... NEE Ik wil ze nu gewoon binnen 1 week allebei binnen krijgen!!! Ik wacht al bijna 21 weken op mijn eerste boek!!!!!!!!!!! Ordernummers: 0017710 (boek van 22-05) en 0021977 (boek van 30-09)

Ik wil allebei mijn boeken binnen 1 week op de deurmat hebben liggen want na 4 maanden wachten ben ik het echt goed zat!

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over My BKS?