Klacht My BKS: Fotboek besteld, betaald, maar niet geleverd.

Klachtnummer
# 81204
Gebruiker
revius
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 augustus heb ik een fotoboek besteld en betaald. Dit boek is niet geleverd. Ik heb twee keer een mail gestuurd naar de klantenservice. Hier is niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Levering van het bestelde en betaalde boek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen