Klacht My BKS: fotoboek besteld na een voucher van IBOOD; fotoboek tot op heden niet gekregen en geen contact te leggen met het bedrijf

Klachtnummer
# 85148
Gebruiker
liekek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

fotoboek besteld na een voucher van IBOOD; fotoboek tot op heden niet gekregen en geen contact te leggen met het bedrijf ok niet via mail en telefoon

Gewenste oplossing

Dat mijn betaalde fotoboek zsm gemaakt wordt en opgestuurd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen