Klacht My BKS: fotoboek gaat scheuren op de middennaad

Klachtnummer
# 93368
Gebruiker
RowenaSmit
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goede avond ik heb een paar maanden geleden al een aantal mailtjes gestuurd over een fotoboek dat ik heb ontvangen. Hij is prachtig ben er erg blij mee alleen vertoont hij scheuren in de midden naar. Steeds als je hem openklapt scheurt hij verder en verder en daar baal ik enorm van echt zonde ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen opnieuw binden of als dat niet lukt een nieuw exemplaar sturen

Gewenste oplossing

Ik hoop op een passende oplossing opnieuw binden of een nieuw exemplaar toesturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen