Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht My BKS: fotoboek gaat scheuren op de middennaad
Details
Klacht
Goede avond ik heb een paar maanden geleden al een aantal mailtjes gestuurd over een fotoboek dat ik heb ontvangen. Hij is prachtig ben er erg blij mee alleen vertoont hij scheuren in de midden naar. Steeds als je hem openklapt scheurt hij verder en verder en daar baal ik enorm van echt zonde ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen opnieuw binden of als dat niet lukt een nieuw exemplaar sturenGewenste oplossing
Ik hoop op een passende oplossing opnieuw binden of een nieuw exemplaar toesturenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.