Klacht My BKS: Fotoboeken nog steeds niet ontvangen en geen contact mogelijk met BKS

Annemarie

Half augustus heb ik 2 fotoboeken besteld bij BKS. De normale levertijd is 5 werkdagen. Helaas heb ik de fotoboeken tot op heden nog steeds niet mogen ontvangen. Inmiddels heb ik via het contactformulier op de website en emailadressen die ik heb gevonden op de Facebook pagina van MyBKS contact opgenomen met MyBKS, maar helaas zonder succes. Ik heb totaal nog geen reactie mogen ontvangen.

Als gevolg van deze te late levering heb ik een ander verjaardagscadeau voor mijn moeder en zusje moeten kopen en maak ik dus meer kosten dan gewenst.

Dat MyBKS beide fotoalbums zo spoedig mogelijk levert in de kwaliteit die ze vorig jaar aanboden en daarnaast een compensatie in de vorm van vergoeding van de verzendkosten of iets dergelijks. De albums die ik vorig jaar heb besteld was ik namelijk erg tevreden over.

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over My BKS?