Klacht My BKS: Geen Boek ontvangen en geen reactie op email

Klachtnummer
# 87986
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,
Heb op 30/09/2014 een dubbeldik fotoboek besteld order 0022023
Tot op heden geen boek ontvangen.
29/11 contact formulier ingevuld, maar geen reaktie meer gehad.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik alsnog het boek, daar er veel tijd is ingestoken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen