Klacht My BKS: geen reactie en geen product

Klachtnummer
# 91488
Gebruiker
jootje83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 september 2014 heb ik een dubbeldik fotoboek besteld. Tot op heden heb ik dit product nog niet ontvangen, ook op mijn mailtjes ontvang ik geen reactie. Ik heb 2 maal een email gestuurd naar mybks en daarop geen reactie ontvangen. Daarnaast heb ik ook geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar de telefoonlij is helaas afgesloten.
Ik wil dat jullie deze klacht in behandeling nemen. Ik heb namelijk veel tijd besteed aan het maken van dit album. Op de website staat dat we extra geduld moeten hebben, maar mijn geduld is ondertussen behoorlijk op en de nieuwe levertijden komen niet overeen met de werkelijkheid.
Het ordernummer van het fotoboek is 0022250.
Graag ontvang ik spoedig mogelijk van jullie een reactie. Bijvoorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van Houwelingne

De oplossing

alsnog mijn album ontvangen. Graag zo snel mogelijk. Ik wacht er al ontzettend lang op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties