Klacht My BKS: Geen reactie op klacht! Bedrijf is niet bereikbaar!

Klachtnummer
# 76589
Gebruiker
aduivel2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In mei heb ik een fotoboek besteld bij MyBKS. De levering van dit album liep enorme vertraging op doordat de printer failliet zou zijn. MyBKS had een andere printer gecontracteerd en was bezig met wegwerken van de achterstand, werd verteld op het bandje op het antwoordapparaat. Zowel telefonisch als via de mail reageert MyBKS niet op klachten.

Het boek is uiteindelijk half augustus geleverd maar valt helemaal uit elkaar. Bij de eerste keer doorbladeren lieten de pagina's los en zit de rug helemaal los. Ik heb hierover wederom een mailtje gestuurd maar krijg weer geen reactie en ook telefonisch is MyBKS nog steeds niet bereikbaar.

Inmiddels meerdere herinneringen gestuurd maar krijg geen respons!

Gewenste oplossing

Een nieuw albuk dat niet uit elkaar valt, met andere woorden een code om het album opnieuw te kunnen bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen