Klacht My BKS: Letter weg gevallen - Geen reactie van servicedesk

Ajongh

Eind mei heb ik een fotoboek besteld. Deze werd met veel pijn en moeite uiteindelijk geleverd begin augustus. De kwaliteit van de servicedesk was toen al erg slecht. Gegevens op de website klopten niet en de reactiesnelheid was waardeloos!

Bij het openslaan van het boek was meteen zichtbaar dat er letters weg gevallen waren. De eerste zin en letters zijn half afgedrukt terwijl op de software alles netjes binnen de lijnen is geplaatst. Ik heb hiervoor een mail verstuurd en een klacht op de website van MYBKS ingevuld maar krijg geen enkele reactie. Wanneer je het nummer van de servicedesk belt krijg je het antwoordapparaat.

Ik heb al zo'n 4 mails gestuurd, een klacht ingediend en probeer te bellen maar krijg geen reactie. Het fotoboek kan ik zoals het nu is niet accepteren en zou hier graag een oplossing voor willen.

Ik kan het boek niet accepteren en wil hier een oplossing voor! Het liefst ontvang ik een nieuw exemplaar waarbij de tekst wel goed is afgebeeld.

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over My BKS?