Klacht My BKS: Mybks 2 maanden non-levering bestelde fotoboek en is onbereikbaar

Klachtnummer
# 69332
Gebruiker
Freeware
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betaalde en verzilverde IBood voucher welke is omgezet in het gekochte 110 pagina tellend fotoboek leidt tot grote frustratie. Mijn IBood order. nr. 3583963 is qua levertermijn 2 maanden overschreden. Mybks is totaal onbereikbaar en ik overweeg mijn rechtsbijstand in te schakelen mbt wanprestatie . Wie weet hier nog iets aan aanvullende informatie aan toe te voegen ?
Dank daarvoor,
Mvg
John
Rhine_online99@hotmail.com



De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen