Klacht My BKS: mybks fotoboek nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 85493
Gebruiker
Mirella
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 22 september 2014 een fotoboek dubbeldik besteld met de voucher van Ibood. Tot op heden niets ontvangen. Mails gestuurd geen enkele reactie, telefoon wordt niet opgenomen,

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn fotoboek op de deurmat of anders mijn geld terug! En anders in elk geval een indicatie wanneer het boek alsnog verzonden wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen