Klacht My BKS: MyBKS fotoboek via Ibood

Klachtnummer
# 78236
Gebruiker
groinwood
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via ibood bij MyBKS een dubbeldik fotoboek besteld op 15-08-2014. Echter tot op heden nog steeds geen fotoboek mogen ontvangen. Klantenservice is maar beperkt telefonisch "bereikbaar" en via de mail of contactformulier op de website krijg je geen gehoor.

Gewenste oplossing

Ik zou graag een datum willen in de nabije toekomst dat ik mijn fotoboek kan verwachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen