Klacht My BKS: MyBKS fotoboeken (iBood voucher) niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85920
Gebruiker
polleke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 MyBKS voucher besteld via iBood, maar na 6 maanden nog niks ontvangen.

Probleem met beide orders gemeld bij iBood via het forum, maar iBood vindt dat zij
niet verantwoordelijk zijn omdat zij alleen vouchers verkopen. iBood verwijst mij door naar MyBKS.

Mijn standpunt: De kopers doen zaken met iBood. Hoe iBood dit afhandelt met zijn
onderaannemers boeit niet. Juridisch gezien wordt het bedrag aan iBood betaald en de voucher wordt door iBood geleverd aan de koper. De koper heeft een zakelijke overeenkomst met iBood en niet met MyBKS. Als de koper enig probleem ondervindt met het inwisselen/bestellen, dan blijft iBood rechtmatig verantwoordelijk. Geen compensatie is ook niet correct. Het product wordt onder jullie vlag verkocht en aan jullie (iBood.nl / Silver Ocean) betaald.

Gewenste oplossing

Correct uitprinten van de fotoboeken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    polleke
    Datum
    Zowel MyBKS en Presco zijn failliet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen