Klacht My BKS: MyBKS geeft niet thuis

PaulJager

Na vele weken van wachten is eindelijk het door ons bestelde album bezorgd, is het geen Glossy papier en de foto's zijn niet mooi scherp. Om te huilen de kwaliteit. En dat terwijl je weken bezig bent geweest om een mooi album over de zwangerschap en geboorte van je kindje klaar te maken die je al tijden aan iedereen wilt laten zien. Mooi dat ondanks faillissementen en overname etc etc toch de eigenaar van MyBKS aan de leveringen heeft kunnen voldoen, maar dit boek durf ik niet te laten zien aan opa en oma. Geprobeerd te mailen via de site van MyBKS, via het informatiemailtje dat van MyBKS zelf kwam, maar ik krijg geen reactie. Ik eis een nieuw boek, volgens de specificaties zoals deze in de voucher van iBood staan.

Wanneer wij een album hebben op glossy papier en met kwalitatief goed en scherpe foto's erin, zoals wij dat inmiddels meerdere malen via verschillende sites ook hebben ontvangen zien wij deze klacht als opgelost.

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over My BKS?