Klacht My BKS: MyBKS geeft niet thuis

Klachtnummer
# 76889
Gebruiker
PaulJager
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na vele weken van wachten is eindelijk het door ons bestelde album bezorgd, is het geen Glossy papier en de foto's zijn niet mooi scherp. Om te huilen de kwaliteit. En dat terwijl je weken bezig bent geweest om een mooi album over de zwangerschap en geboorte van je kindje klaar te maken die je al tijden aan iedereen wilt laten zien. Mooi dat ondanks faillissementen en overname etc etc toch de eigenaar van MyBKS aan de leveringen heeft kunnen voldoen, maar dit boek durf ik niet te laten zien aan opa en oma. Geprobeerd te mailen via de site van MyBKS, via het informatiemailtje dat van MyBKS zelf kwam, maar ik krijg geen reactie. Ik eis een nieuw boek, volgens de specificaties zoals deze in de voucher van iBood staan.

Gewenste oplossing

Wanneer wij een album hebben op glossy papier en met kwalitatief goed en scherpe foto's erin, zoals wij dat inmiddels meerdere malen via verschillende sites ook hebben ontvangen zien wij deze klacht als opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen