Klacht My BKS: mybks levert niet / laat ???

Klachtnummer
# 63966
Gebruiker
coco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 mei 2014 een dubbeldik fotoboek besteld bij mybks.
tot nu toe ,16 juni2014 niets ontvangen .
ook email wordt niet beantwoord.
ik zie dat er meer klachten zijn.
besteld via een bon die in bij ibood gekocht heb.

De oplossing

ik wil het fotoboek toch graag ontvangen, ik wil best wachten als ze door de ibood actie teveel opdrachten gekregen hebben, maar dan moeten ze wel even een mailtje dat dat zo is , en hoelang ze nog nodig hebben, dat is toch wel het minste !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen